Drift og administrasjon
Smartlegen er ansvarlig for drift av legekontoret og håndterer løpende oppgaver som dukker opp. Smartlegen er bindeleddet mot andre kontaktpunkter
Vårt konsept er enkelt: Smartlegen overtar de administrative oppgavene knyttet til legekontoret, så legen får tid til å være lege. Smartlegen håndterer følgende områder:
Smartlegen er ansvarlig for drift av legekontoret og håndterer løpende oppgaver som dukker opp. Smartlegen er bindeleddet mot andre kontaktpunkter
Smartlegen håndterer personal-ansvaret hvis ønskelig, og fungerer som en HR-rådgiver
Smartlegen håndterer regnskap og økonomistyring
Smartlegen har digitale verktøy for bla. Intern- kontroll og kvalitetsstyring, og påser at dette til enhver tid er oppdatert.
Vår pakke tilpasses etter legekontorets ønske, og av den grunn opererer vi ikke med satte prislister. Smartlegen utarbeider et skreddersydd tilbud til deg og ditt legekontor.
Er du nysgjerrig på hva tjenesten innebærer eller vil du ha hjelp til å finne den beste løsningen for deg? Kontakt oss for en uforpliktende prat, så kommer vi raskt tilbake til deg.